Albümü Beğendiniz mi?

20 Nisan, 2010


MUSTAFA İSLAMOĞLU 'NUN ŞİİRLERİ ALBÜME DÖNÜŞTÜ

Adım Prodüksiyon etiketiyle piyasaya çıkan, eserlerin tümünün Mustafa İslamoğlu şiir seçkilerinden oluştuğu , besteleri ve vokalleri Adnan Aydın 'na ait olan Göçmen Kuşlar adlı albüm dinleyenlerin beğenisine sunuldu....


Prodüktörlüğünün Adım prodüksiyon, aranjörlüğünün de Adem Tuzcu ve Mustafa Doğan tarafından yapıldığı albüm

Yasin
Nuveyba
İfk Gazeli
Takdim
Nerdesin
Göçmen Kuşlar
Bende Kalsın

eserlerinden oluşmaktadır.

Albüm müzikal ve vokal olarak zihinlere , yüreklere ve hayata dair notlar düşecek bir çalışma.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok kıymetli hocam...

Emeğinize, yüreğinize sağlık..Albüm tekk kelimeyle muhteşem.
Şiirlerin manasında gizlenen güzellik bestelerinizle gün yüzüne çıkmış. Ayrıca parçaları seslendirirken ki içtenliğiniz ve samimiyetiniz bende olduğu gibi tüm dinleyenleri dalmış olduğumuz dünyanın atmosferinden koparıp manevi duygulara yoğunlaşmasını sağlayacaktır. Kendi adıma söylemem gerekir ki buna çok ihtiyacım vardı.

Allah ım yardımcınız olsun ...
Çıkmış olduğunuz yolda sonsuz başarılar diliyorum...
slm ve dua ile..

<<>>>

Unknown dedi ki...

İnsan yaşadığı sürece ses sahibi olmak, sesini belli zaviyelerden insanlara duyurmak ister. Sesin musiki formundaki icrası ise bu maksadı, kelimenin her iki anlamıyla hasıl etmeye dönük doğrudan bir çabanın tezahürüdür.

Kıymetli Dostum Adnan Aydın da insanlara seslenmiş, seslenme cesareti göstermiş; “Göçmen Kuşlar” başlıklı kompozisyonuyla bu vadide bir nevi sesinin yankısını aramıştır.

‘Seslenme cesareti’ dedim, çünkü seslenmek, insanın durduğu yeri, seslendiği zaviyeyi, seslenişinin meramını, sesin yankılanması beklenilen kitleyi faş eder. Dolayısıyla seslenmek cesaret ister.

Ses, yüklendiği anlamla, kompozisyon içinde yakalanan bağlamla, tonlamayla ve özündeki letafetle değer kazanır ve ruh kuşanır. Öyle ki şartları tahakkuk etmiş bir sese batmanlarca ağırlık yüklenebilir.

Naçizane kanaatim odur ki Dostumuz, ses verdiği sözlere nazenin ruhunu aksettirmiştir. Hoş sesiyle dile gelen sözler, elbet dinleyenlerin gönüllerinde yankısını bulacaktır. Gönülden gönüle bir yol vardır ve aradaki irtibat da böyle güzel icralarla sağlanır. Gönlüne sağlık güzel kardeşim…

Unknown dedi ki...

Adnan hocam tebrik ederim... albümünün tümünü hemen hemen dinledim, süper olmuş ağzına dağlık...
Mustafa Tosun

Sayfalar