Albümü Beğendiniz mi?

07 Nisan, 2010

TAKDİM (EFENDİMİZE)

Özlemekten yorulmuşum kapında durdur beni
Ucu sana dek ulaşan bir zincire vur beni

Birkez bakıver birkez bakıver
Birkez bakıver birkez bakıver
Yoksa bu yürek yarı yolda kor beni
Bir zincire vur beni şehirlere sor beni

Ben leylama gidiyorum çekil önümden leyla
Gayri cennet olsan dumam bak çağırıyor beni

Birkez bakıver birkez bakıver
Birkez bakıver birkez bakıver
Yoksa bu yürek yarı yolda kor beni
Bir zincire vur beni şehirlere sor beni

SÖZ:MUSTAFA İSLAMOĞLU
BESTE VE YORUM:ADNAN AYDIN

2 yorum:

senahümeyra dedi ki...

Kaliteli eser dinlemek insanı çok mutlu ediyor.. Şiirden beste yapma işi cidden zor bir iş...Şiirin soyut olması anlaşılmasını zorlaştırmakla beraber tadını da artırıyor...
Ancak beste ve yorum şiirin tadına tad katmış...
Adnan beyi tebrik ederim Göçmen Kuşlar albümündeki eserlerin tümü çok güzel...Belki şiirlerin soyut olması albümün anlaşılmasında sıkıntı doğurabilir ama zamanla başarının,yeteneğin,bilgi ve birikimin göstergesi olması bakımından bu albüm çok iyi bir yerlere doğru gideceğine inanıyorum...

Mustafa İslamoğlunun şirleri zaten böyle bir çalışmayı hakediyordu...

Adnan beyde de böyle bir albümü hak etmiş...
Çünkü şiirlerin analşılması,bestelenmesi ve yorumlanması için çok emek vermiş ve sesiyle ve besteleriyle 12 den vurmuş..

Mustafa islamoğlu nun da vahyin pencersinde dinlediği anne adlı esere gözyaşlarıyla cevap vermesi albümün ne kadar başarılı olduğu hakkında bize bilgi veriyo.

velhasıl Adnan beye başarılarının devamını diliyor emekleri içim teşekkür ediyorum...

Unknown dedi ki...

siirleri beyenmek ne demek mukemmel sozler harika ALLAH DAIM ETSIN DEVAMI GELSIN INSALLAH BUGUNDEN SONRA TAKIPCINIZIM GEC KESFETTIM SIIRLERINIZI..ama gercekten sozler saheser okumak ayri bi zevk veriyor insana ALLAH RAZI OLSUN devami daimiyle insallah ALLAH'a emanet olun

Sayfalar